keskiviikko 1. marraskuuta 2017

Myöhästynyttä halloweenia! - Delayed Halloween!

Oikea halloween-juhla taisi jo mennä, mutta siitä huolimatta tässä muutama Nextiilissä tekemäni halloween-aiheinen tyyny. Tyynyjä tuli tehtyä kyllä enemmänkin, mutta tässä parhaat.

The original Halloween has been gone now, but I still want to show some Halloween-cushions I made at work (Nextiili). These are the best ones, I made many others but these are the ones I want to show.

Hymynaama meni kaupaksi tunnin päästä myyntiin laittamisesta. Toinen "kaiverrettu" kurpitsa on kollegan suunnittelema, itse en keksinyt enempää "kaiverruksia".
The smiling pumpkin was sold within an hour after putting these for sale. Other "carved" pumpkin is my colleague's design because I could not create more "carvings".


Halusin tehdä myös pelkästään kurpitsan näköisiä tyynyjä, eivät nämäkään kauaa ostajia odottaneet.
I wanted to make pumpkin-look-like cushions, these were bought also quite quickly.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti